Dažniausiai užduodami klausimai

  • 1. KUR MANO UŽSAKYMAS?

    Kai tik užsakymas yra išsiųstas Jus gausite el.laišką, kuriame bus nurodyta informacija apie užsakymo išsiuntimą bei siuntos numeris su nuoroda patikrinti siuntos būseną.

    2. KĄ REIŠKIA "ATSIIMSIU PATS"?

    Kai kuriems produktams (sausas maistas, narvai ir pan.) mes taikome papildomą nuolaidą, jeigu Jus pageidaujate atvykti į mūsų parduotuvę ir atsiimti užsakymą vietoje. Mes mėgstame gyvą bendravimą :)

    3. KADA IŠSIŲSITE MANO UŽSAKYMĄ?

    Jeigu prekė/prekės yra mūsų parduotuvėje, užsakymas atliktas iki 14 val. (kurjerių tarnyba) ir 17 val. (Omniva paštomatas) išsiunčiamas tą pačia darbo dieną. Jeigu prekių nėra parduotuvėje, užsakymo išsiuntimas gali užtrukti iki 2-8 d.d.
    Kiekvienos prekės aprašyme yra nurodomas preliminarus pristatymo terminas. Nesijaudinkite, mes stengiamės kuo greičiau įvykdyti Jūsų užsakymą :)

    4. KODĖL MANO UŽSAKYMAS BUVO PAKEISTAS?

    Tikriausiai šiuo metu pasigedome Jūsų pasirinktos prekės/ių. Pinigų skirtumas buvo grąžintas į mokėjimo sąskaitą, o Jums pristatysime likusias užsakymo prekes.

    5. KODĖL MANO UŽSAKYMAS BUVO ATŠAUKTAS?

    Atsiprašome už tai, bet gali būti kelios priežastys: negavome apmokėjimo, neturime Jūsų pasirinktų prekių.

    6. PIRKDAMI GALITE GAUTI ... TAŠKUS. KĄ TAI REIŠKIA? 

    - už kiekvieną išleista 1€ perkant prekes, klientas gauna 1 bonusinį tašką
    - taškų santykis nuolaidai: 1 taškas / 0.002 € nuolaida.
    - pavyzdžiui: užsakymo suma 100 € - nuolaida sekančiam užsakymui 2€
    - į sumą, kurios pagrindu skaičiuojami taškai, neįeina pristatymo išlaidos
    - norėdami dalyvauti akcijoje turite užsiregistruoti
    - taškai, gauti pateikiant užsakymą, gali būti panaudoti tik sekančiam užsakymui
    - taškai pridedami prie asmens paskyros, kai mes išsiunčiame siuntą
    - už taškus gautos nuolaidos negalima panaudoti prekei, kuriai pritaikyta kita akcija