Prekių grąžinimo sąlygos

  • 1. KOKYBIŠKŲ PREKIŲ GRĄŽINIMAS

    Jeigu įsigytos prekės nepateisina Jūsų lūkesčių, jas galite grąžinti per 14 kalendorinių dienų, nuo pristatymo/atsiėmimo dienos.

    1. Visos grąžinamos prekės turi būti grąžinamos su autentiškomis etiketėmis, apsauginiais maišeliais ir originalia, nesugadinta pakuote, jos negali būti dėvėtos ar kitaip naudotos:
    - grąžinama prekė turi būti originalioje, tvarkingoje pakuotėje;
    - prekė turi būti pirkėjo nesugadinta;
    - turi būti nepraradusi prekinės išvaizdos (nepažeistos etiketės, nenuplėštos apsauginės plėvelės);
    - turi būti tos pačios komplektacijos, kokios buvo Pirkėjo gauta;
    - būtina pateikti jos įsigijimo dokumentą.

    Jei prekei padaryti pakuotės pažeidimai lemia, jog prekė negalės būti vėliau realizuota už tą pačią kainą, nepažeidžiant kitų šios prekės Pirkėjo teisių į naujos ir nenaudotos prekės įsigijimą, tokios prekės gali būti grąžinamos tik mūsų bendru sutarimu (pvz. Jums sutikus kompensuoti prekės nuvertėjimo skirtumą.

    Mes galime atsisakyti priimti prekę atgal, jei prekė buvo naudojama, yra sugadinta, praradusi prekinę išvaizdą (prekės ar jos pakuotės išvaizdos pakeitimai, kurie buvo būtini norint apžiūrėti prekę, nelaikomi esminiais prekės išvaizdos pakeitimais.

    2. Klientui, grąžinančiam prekę, tenka kokybiškų prekių siuntimo išlaidos. Pinigai už prekes grąžinami per 10 darbo dienų nuo tos dienos, kai prekė pasiekia www.dogdream.lt buveine nurodytu adresu. Norimas grąžinti prekes Jūs galite pristatyti į www.dogdream.lt buveine prieš tai susisiekus su mumis telefonu 861678777, el. paštu info@dogdream.lt, arba atsiųsti prekes naudodamas savo pasirinkto kurjerio paslaugomis, prašome mus informuoti prieš grąžinant prekę/es atgal. Visi grąžinimai siunčiami adresu: MB Chara, Rygos 46-89, 05272, Vilnius. 

    3. Teisė atsisakyti užsakymo negalioja toms prekėms, kurios buvo specialiai pagamintos pagal Pirkėjo reikalavimus arba individualiai pritaikytos, arba kurios dėl savo pobūdžio apskritai negali būti grąžinamos, yra greitai gendančios ir jų galiojimo laikas greitai pasibaigia.
    Atsisakius priimti siuntą iš kurjerio arba paštomato - prekės grąžinamos siuntėjui. Tokiu atveju grąžinimo išlaidos nėra grąžinamos pirkėjui.

    4. MB „Chara“ neatsako už siuntinius, kurie buvo išsiųsti netinkamai nurodžius adresą.

    5. Dėl veterinarinių ir higienos priežasčių narvai keičiami ir grąžinami tik tuomet, kai Pirkėjas pateikia pažymą apie narvo dezinfekciją.

    6. Kokybiškos maisto prekės nekeičiamos ir negrąžinamos.

    2. NEKOKYBIŠKŲ PREKIŲ GRĄŽINIMO SĄLYGOS.

    1. Jei iš www.dogdream.lt įsigijote netinkamos kokybės prekę Jūs turite teisę savo pasirinkimu reikalauti iš pardavėjo:
    - pakeisti netinkamos kokybės prekę tinkamos kokybės preke;
    - atitinkamai sumažinti prekės kainą;
    - grąžinti sumokėtus pinigus ir vienašališkai nutraukti sutartį.
    - turi būti tos pačios komplektacijos, kokios buvo Pirkėjo gauta;
    - būtina pateikti jos įsigijimo dokumentą.

    2. Norimas grąžinti prekes Jūs galite pristatyti į www.dogdream.lt buveine prieš tai susisiekus su mumis telefonu 861678777, el. paštu info@dogdream.lt, arba atsiųsti prekes naudodamas savo pasirinkto kurjerio paslaugomis. Visi grąžinimai siunčiami adresu: MB Chara, Rygos 46-89, 05272, Vilnius.

    3. MB„Chara“ įsipareigoja grąžinti sumokėtus pinigus už netinkamos kokybės prekes, jeigu:
    - prekės netinkama kokybė pasireiškia gamybiniu defektu;
    - neatitikimu gamintojo nurodytoms specifikacijoms.

    4. Pinigai grąžinami pervedant juos į kliento asmeninę sąskaitą. Prašome su grąžinamomis prekėmis pateikti užpildytą prekių grąžinimo formą. Joje būtina nurodyti banko sąskaitos numerį, į kurią bus pervedami grąžinami pinigai.

    5. Jei prekė gauta nekokybiška arba gautas ne tas produktas, kurį klientas užsakė, išsiuntus grąžinamą prekę, nedelsiant reikia informuoti MB “Chara” el. paštu: info@dogdream.lt apie patirtas pašto išlaidas, susijusias su prekės grąžinimu, atsiunčiant skenuotą arba nufotografuotą pašto kvitą el. paštu. Pinigai bus pervedami klientui kartu su suma, suskaičiuota už grąžintą prekę, per 10 kalendorinių dienų.

    Netinkamos kokybės prekės keičiamos ar grąžinamos vadovaujantis Daiktų grąžinimo ir keitimo taisyklėmis", patvirtintomis 2001m. birželio 29d. ūkio ministro įsakymu Nr. 217

    Jeigu turite papildomų klausimų, prašome susisiekti su mumis telefonu 861678777 arba el.paštu info@dogdream.lt

    Kur kreiptis, jei Jūsų teisės buvo pažeistos?

    Į Valstybinę vartotojų teisių apsaugos tarnybą, telefonas (8-5) 262 67 60 (8-5) 262 67 60 http://www.vartotojoteises.lt/
    Jūsų teises šalyje apginti padės ir šios nevyriausybinės organizacijos:
    Lietuvos vartotojų institutas, tel. (8 - 5) 231 07 11, http://www.vartotojai.lt/
    Lietuvos nacionalinė vartotojų federacija, tel. (8 - 5) 261 59 79, http://www.vartotojai.info/
    Daugiau informacijos apie savo teises Europos Sąjungoje rasite http://www.ecc.lt/
    Jūs turite panašias teises visoje Europos Sąjungoje